Du kan undersøge uddannelsesretningerne ved at klikke på dem herover. De tre uddannelsesretninger udbydes på alle afdelinger af FGU-Skolen Øst.

Faglige temaer på FGU-Skolen Øst:
Almene fag på FGU-Skolen Øst:
Vores vision for fremtiden:
En skoleleder fortæller: "Jeg er leder på en skole, der har et godt ry. Trods en vanskelig begyndelse har vi nu fået styr på såvel økonomi, prioriteter og metoder. Der er fuldt belagt på elevsiden, så det stabile – og endda stigende elevtal – gør det muligt for os fortsat at tænke langsigtet, bibeholde vores fleksibilitet og teknologiske forspring – og naturligvis altid udfordre de eksisterende pædagogiske konventioner – specielt i vores specialitet: Praksislæring".

Her kan du downloade vores skole-brochurer som PDF. Klik på hovedbrochuren, eller på den for FGU Høje-Taastrup, Greve/Solrød, Roskilde eller Lejre.